Podrška i servis

Održavanje programa

Manage obezbeđuje korisnicima tehničko održavanje sistema i znanje koje je potrebno za unapređenje modela učinaka i nagrađivanja.

Klijenti imaju mogućnost tehničke podrške 24/7.

Naši klijenti pored odgovora na upite imaju mogućnost da se uključe u rad razvojnog tima, kako bi naši inženjeri prilagodili rešenje njihovim potrebama.

Prilagođavanje modela učinaka i nagrađivanja

Rešenja koje smo razvili tokom prethodnih godina je vlasništvo Manage. Manage se bavi naučnim istraživanjem iz oblasti upravljanja strateškim ciljevima i varijabilnim nagrađivanjem i to je jedna od odlika po  kojom se razlikujemo na tržištu.

Poznavanje proizvoda, znanje o razvoju kompanije uz upravljanje ciljevima i varijabilno  nagrađivanje daje nam mogućnost da jednostavno, uz malo vremena, prilagodimo nova rešenja potrebama korisnika.

Podrška za podsticaj stvaranja vrednosti

Pored modela nagrađivanja kojima se podstiče motivacije zaposlenih, Manage podržava i unapređenje efikasnosti u skladu sa ciljevima svakog zadatka koji pojedinac izvršava…

Podrška  za unapređenje efiksanosti se vrše obukama  iz oblasti: upravljanja proizvodnjom, logistikom, nabavkom, maloprodajom, unutrašnjom kontrolom.

Korisnici Manage Toolsa / konsaltinga / obuka