Manage Tools

Zašto da koristite Manage Tools

Korišćenje Manage Toolsa pomera razvoj kompanije sa merenja učinaka ka unapređenju efiksanosti operacija i kompletnog  poslovanja.

Manage Tools automatizuje definisanje ciljeva koji se žele postići,  kao i merila kojima se kontroliše ostvarivanje ciljeva. Formira modele učinaka. Kontinuirano prati ostvarivanje postavljenih ciljeva, prikazuje urađeno u celom sistemu, obračunava iznos novca za varijabilni deo zarada/bonusa.

U Manage Toolsu je implementirana poslovna inteligencija.

Program je primenljiv  u bilo kojoj kompaniji.

Unos podataka u program

Podaci se automatski unose iz postojećeg informaciong sistema. Podaci u postojećim informacionim sistemima se najčešće evidentiraju na nivou organizacionih celina. Tako evidentirani podaci  sa nivoa organizacionih celina,  nakon importa u Manage Tools se raščlanjavaju na elemente rada zaposlenih, po unapred definisanim kriterijumima. Ova funkcija u Manage Toolsu je potpuno automatizovana.

Sistem Manage Tools napisan je tako da se vrlo jednostavno prilagođava arhitekturi postojćeg IT okruženja.
Ako postojeći  informacioni sistem a ni Excel tabele ne  obezbeđuju sve učinke oni se  unose kroz forme ovog programa. Najčešće  pri uvođenju programa prvo se krene sa ručnim unosom učinaka, a zatim se tokom vremena krene sa automatskim unosom učinaka iz postojećeg informacionog sistema.

Ko koristi Manage Tools

Rukovodstvo kompanije je glavni korisnik sistema, koriste ga za rukovođenje.

Unutrašnja kontrola, koristi program za sagledavanje neusaglašenosti  urađenog sa strateškim i operativnim zahtevima peduzeća.

Ljudski resursi,koriste program za obezbeđenje potrebnih radnika za realizaciju operativnih i strateških planova, kao i praćenje  primene modela nagrađivanja kojim se podstiče stvaranje vrednosti.

Planiranje, koristi program za strateško i operativno planiranje, program  podržava  planiraje elementa rada za sve zaposlene. Planovi elemnta rada  podstiču motivaciju za rad.

Kako sistem radi

Podsistem za definisanje KPI-eva, elemente rada, planova, ciljeva obezbeđuje podatke o planiranim elementima rada sa jasno postavljenim planovima i ciljevima.
Kontinuirano merenje realizacije ciljeva vrši se prko merenja učinaka za svaki elemenat rada i ti podaci beleže se u bazi podataka.
Te podatke koristi podsistem koji omogućava da rukovodstvo kompanije na lak način prati i unapređuje efiksanost kompanije i njenih organizacionih delova.
Isti podsistm omogućava preko modela učinaka,  obračin plaćanja rada, osnovne zarade i varijabilnog dela zarade.

Program obezbeđuje algoritme za  automatsku obradu podataka koji se mere različitim merama, ti algoritmi su  složeni.

Algoritmi obezbeđuju sumiranje elemenata rada koji se mere različitim merama u modele efikasnosti i u modele učinaka za osnovnu zaradu i varijabilno plaćanje rada.

Implementacija

Implementacija Manage Toolsa obuhvata sve procese koji su potrebni da bi  Manage Tools počeo da se  koristi. Implementacija Manage Tools rešenja donosi velike promene u organizaciji. U implementaciju su uklučeni krajnji korisnici sistema: direktori i rukovodioci donose odluke , a sektori  planiranja, HR sektor i IT sektor podržavaju implementaciju programa.
Implementacija se radi koristeći Manage metodologiju, koja je osmišljena kako bi ubrzala proces implementacije.

Priprema projekta

Sastoji se iz sledeće četiri faze:

Prvi veliki korak u fazi pripreme projekta je formiranje tima za implementaciju.

Prvi veliki korak u fazi pripreme projekta je formiranje tima za implementaciju.

Sledeća faza je definisanje očekivanih rešenja u kojima se sagledavaju poslovne potrebe i rokovi. Analizira se osnovna delatnost kompanije i kako Manage Tools doprinosi da osnovna delatnost bude još uspešnija. Pored toga analiziraju se funkcije postojećeg informacionog sistema i definiše se  način razmene podataka između Manage Toolsa i postojećeg softvera.

Pisanje plana projekta

Sledeća faza je pisanje plana projekta. U ovoj fazi se snimaju postojeći procesi i definiše se na koji način se postojeći procesi unapređuju i evidentiraju u Manage Toolsu. Napisani plan projekta se usvaja sa strane korisnika, plan projekta usvaja vođa projekta i direktor (ukoliko direktor nije vođa projekta).

Realizacija

U fazi realizacije se vrši:

– Podešavanje sistema, po planu projekta

– Pisanje korisničkih uputstava

– Testiranje sistema uključujući i verifikaciju od strane korisnika

– Obuka korisnika

– Otvaranje korisničkih naloga, automatizacija korisničkih uloga u sistemu

– Formiranje korisničke podrške.

Korišćenje i održavanje

U ovoj fazi počinje korišćenje i održavanje Manage Toolsa.

Korisnici Manage Toolsa / konsaltinaga / obuka