Podrška i servis
Održavanje programa
Manage obezbeđuje korisnicima tehničko održavanje sistema i znanje koje je potrebno za unapređenje modela učinaka i nagrađivanja.
Klijenti imaju mogućnost tehničke podrške 24/7.
Naši klijenti pored odgovora na upite imaju mogućnost da se uključe u rad razvojnog tima, kako bi naši inženjeri prilagodili rešenje njihovim potrebama.
Prilagođavanje modela učinaka i nagrađivanja
Rešenja koje smo razvili tokom prethodnih godina je vlasništvo Manage. Manage se bavi naučnim istraživanjem iz oblasti upravljanja strateškim ciljevima i varijabilnim nagrađivanjem i to je jedna od odlika po kojom se razlikujemo na tržištu.
Poznavanje proizvoda, znanje o razvoju kompanije uz upravljanje ciljevima i varijabilno nagrađivanje daje nam mogućnost da jednostavno, uz malo vremena, prilagodimo nova rešenja potrebama korisnika.
Podrška za podsticaj stvaranja vrednosti
Pored modela nagrađivanja kojima se podstiče motivacije zaposlenih, Manage podržava i unapređenje efikasnosti u skladu sa ciljevima svakog zadatka koji pojedinac izvršava…
Podrška za unapređenje efiksanosti se vrše obukama iz oblasti: upravljanja proizvodnjom, logistikom, nabavkom, maloprodajom, unutrašnjom kontrolom.